IMG4UP head> IMG4UP پارس 20
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان  
Nod32-2.70.39.0 آنتي ويروس نود32 به همراه كرك

به وبلاگ دانلود بیست و یک خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
+ نرم افزار
آنتی ویروس
فایروال
امنیتی
دیکشنری
فشرده ساز
مالتی مدیا
اینترنت
گرافیکی
کاربردی
پشتیبان گیری
اضافات

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

Nod32-2.70.39.0 آنتي ويروس نود32 به همراه كرك

 

Nod32 محصول شركت Eset يكي از معروفترين نرم افزارهاي امنيتي در ضمينه شناسايي و از بين بردن خظرناك ترين و جديدترين ويروس ها است كه به عقيده بسياري از كاربران بهترين آنتي ويروس حال حاضر است كه توانايي شناخت ويروس ها را دارد.اين نسخه از آنتي ويروس nod32 كه براي دانلود براي شما دوستان عزيز قرار داده ايم نسخه Client اين نرم افزار است و توانايي حفاظت از سرور را ندارد.نسخه اصلي اين نرم افزار در بازار ايران حدود 45 هزار تومان است كه شما ميتوانيد اين نسخه را از سايت ما به طور رايگان دريافت نماييد.حالا در زير كمي در مورد امكانات نرم افزار آنتي ويروس nod32 توضيح ميدهيم.

www.freedownload.ir - نرم افزار آنتي ويروس Nod32 - www.fdl.ir

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:Nod32-2,70,39,0 آنتي ويروس نود32 به همراه كرك, در ساعت 20:37 | |
AVG Antivirus Pro 8.5.283 - نرم افزار آنتی ویروس پیشرفته AVG

 

نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما  دریافت خواهید کرد نسخه پیشرفته آنتی ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود این نرم افزار آنتی ویروس لذت ببرید.

AVG Antivirus Pro 8.5.283 - نرم افزار آنتی ویروس پیشرفته AVG

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:AVG Antivirus Pro 8,5,283 - نرم افزار آنتی ویروس پیشرفته AVG, در ساعت 20:33 | |
Kaspersky Internet Security 2010 9.0.0.463 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی

 

طی چند سال اخیر آنتی ویروس های زیادی به بازار عرضه شده اند که هر یک هم با توجه به قابلیت های خود دارای طرفدارانی هستند و بروی اکثر کامپیوتر های شخصی نصب شده اند و از اطلاعات کاربران محافظت می نمایند. اما در میان کاربران ایرانی ( مخصوصا در سال های اخیر ) چند آنتی ویروس بسیارمحبوب شناخته شده اند و طرفداران فراوانی هم پیدا کرده اند.

از کسپراسکی میتوان به عنوان یکی از این برنامه های آنتی ویروس نام برد که با توجه به قابلیت هایی که در آن قرار گرفته شده است به جرات می توان گفت یکی از پرقدرت ترین ها در این زمینه میباشد. حال بهترین خبری که میتوان به طرفداران این آنتی ویروس قدرتمند داد این است که نسخه نهایی 2010 آن به بازار ارائه شد .

نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2010 که شامل آنتی ویروس و دیوار آتش میباشد مدعی است تمام نیازهای کاربران را در محصول خود در نظر گرفته است و با وجود امکانات و فناوری های به روز خود حفاظت از اطلاعات آنها را در هر زمانی تضمین می نماید و تجربه استفاده از یک اینترنت امن و مطمئن را فراهم آورده است.

به طور حتم اعمال تغییرات در هسته اصلی نرم افزار و بهبود یافتن آن نسبت به نسخه های پیشین، همراه با یک محیط کاربر پسند عالی و جدید می تواند برای 20 میلیون استفاده کننده Kaspersky بسیار خوشایند باشد. اگر بخواهیم به چندی از این تغییرات اشاره نماییم می توان به حالت اجرای امن و جدید برای مقابله با برنامه ها و وبسایت های مشکوک اشاره کرد، که به نوعی می توان گفت کاسپر با استفاده از هوش مصنوعی و پیشرفته خود در برابر تهدیدات آنلاین و ابتلا به ویروس های مختلف پیشگیری میکند و یا میتوان به اضافه شده نوار ابزار کسپراسکی ( Kaspersky Toolbar ) نیز اشاره نمود که با اضافه شدن به مرورگرهای مختلف، در حین گشت و گذار در اینترنت شما را از آلوده بودن سایت های خطرناک با خبر میکند.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که همیشه دغدغه داشتن یک آنتی ویروس را داشته اید که در زمان بازی از سرعت سیستم شما نکاهد و یا با نمایش پیغام های مختلف شما را در حین بازی دچار مشکل نکند، ما به شما نسخه جدید آنتی ویروس کسپراسکی را معرفی می نماییم. در نسخه 2010 کسپراسکی با در نظر گرفتن حالت Game این امکان به کاربران داده میشود که تمام فعل و انفعالاتی که موجب بروز مشکل حین گیم میشود از جمله پیغام ها، بروز رسانی ها و همچنین اسکن سیستم بطور موقت به حالت معلق بروند.

دیگر ویژگی جالب و جدید نرم افزار استفاده از حالت " Safe Run Mode " می باشد، که شما را قادر میسازد تا برنامه ها و فایل های مشکوک را هم اجرا نمایید بدون آنکه خطری سیستم شما را تهدید نماید.

پس اگر می خواهید این نسخه بهبود یافته و متفاوت از آنتی ویروس کسپراسکی را تجربه نمایید و لذت استفاده مطمئن از اینترنت را بچشید، هم اکنون نسخه 2010 آن را بطور رایگان دریافت نمایید.

Kaspersky Internet Security 2010 9.0.0.463 Final - نرم افزار امنیت اینترنت کسپراسکی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:Kaspersky Internet Security 2010 9,0,0,463 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی, در ساعت 20:29 | |
Naevius USB Antivirus 2.1 - نرم افزار محافظت قدرتمند از فلش دیسک

 

اخیرا موارد بسیار زیادی از آلوده شدن سیستم ها به ویروس Autorun از طریق حافظه فلش گزارش شده است، بنابراین همه کاربران کامپیوتر نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس دارند.

به طور معمول فلش دیسک ها معمول ترین و رایج ترین رسانه برای انتقال اطلاعات بین چندین سیستم کامپیوتری مختلف میباشد، با اینکه این وسیله کوچک بسیار مفید است اما باید در نظر بگیریم که بهترین مکان برای انتقال و گسترش ویروس های اینترنتی می باشد.

جالب است بدانید، زمانی که شما یکی از این فلش دیسک ها را به کامپیوتر شخصی خود متصل می کنید یکسری دستورات داخل فایل autorun.inf بصورت اتوماتیک اجرا میشوند که به طور معمول خطرناک نیستند اما زمانی این کدها برای سیستم خطرناک می شوند که درون این فایل تغییراتی ایجاد شود، که ممکن است موجب فراخوانی انواع تروجان ها و برنامه های مخرب شوند.

Naevius USB Antivirus نام نرم افزار آنتی ویروس است هوشمند که قابلیت محافظت از فلش دیسک ها در برابر اینگونه ویروس ها را دارد. این نرم افزار کوچک به نحوی عمل میکند که با یکبار فرمت کردن فلش دیسک، فایل autorun.inf را به نحوی محافظت ( Protect ) میکند که دیگر توسط هیچ برنامه مخرب یا ویروسی قابل ویرایش یا حتی حذف نمی باشد. پس شما عزیزان برای محافظت از فلش دیسک خود و همچنین جلوگیری از گسترش اینگونه ویروس ها هم اکنون این نرم افزار جالب و قدرتمند را بصورت رایگان دریافت نمایید.

Naevius USB Antivirus 2.1 - نرم افزار محافظت قدرتمند از فلش دیسک

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:Naevius USB Antivirus 2,1 - نرم افزار محافظت قدرتمند از فلش دیسک, در ساعت 20:4 | |
ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 9.0.011.000 Final - نرم افزار امنیتی دیوار آتش زون آلارم

 

همه می دانیم که اکثریت ویروس ها و برنامه های مخرب و جاسوسی از طریق شاهراه اطلاعاتی یعنی اینترنت گسترش میابند و سریعا هم سیستم های مختلف را دچار مشکلات و صدمات غیر قابل جبران می کنند. حال باید چه کرد تا لذت استفاده از دنیای وب توام با امنیت فراهم شود، تا با خیال آسوده از اینترنت بهره برد.

شاید وجود یک نرم افزار که مانند دیواری در برابر نفوذ ویروس ها قرار گیرد و سیستم را محافظت کند در این لحظه بسیار مفید و عاقلانه باشد. دیوار آتش قدرتمندی که بتواند با استفاده از تکنولوژی های خاص و جدید خود به مبارزه با انواع ویروس ها و حملات هکرها که این روزها تعداد آنها کم هم نیست مقاومت کند. ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 نام بسته امنیتی معروف و پر طرفداری است که شامل هم آنتی ویروس و هم فایروال می باشد که به نوعی می توان گفت بیشترین شهرت این نرم افزار آنتی ویروس بخاطره قدرت منحصر به فرد دیوارآتش آن است که به نوعی از دیگر نرم افزارهای هم رده متمایز شده است.

ZoneAlarm این قابلیت را دارد که ویروس های موجود را شناسایی و به حذف آنها اقدام کند و از آلودگی بیشتر سیستم جلوگیری کند و همچنین توسط فایروال خود از حملات برنامه های مخرب نیز جلوگیری می نماید تا همیشه سیستم به روز و پایدار بماند. نرم افزار دارای امکانات عالی و خاصی می باشد، برای مثال توانایی جستجو در هارد دیسک سیستم، حافظه های جانبی مثل فلش دیسک و همچنین ایمیل های شما را دارد. دیگر ویژگی مهم این نرم افزار امنیتی دیوار آتش قدرتمند، هوش مصنوعی قوی آن می باشد که اطلاعات شما را به صورت تضمین شده در برابر انواع حملات مخرب هکرها حفظ می نماید. به روز رسانی، مقابله با پنجره های تبلیغاتی، محیط کاربرپسند، سرعت بالا، نصب و استفاده آسان و ... از دیگر مواردی است که هر کاربری را مشتاق دانلود این نرم افزار می کند.

ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 9.0.011.000 Final - نرم افزار امنیتی دیوار آتش قدرتمند زون آلارم

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 9,0,011,000 Final - نرم افزار امنیتی دیوار آتش زون آلارم, در ساعت 19:58 | |
AVG Free Edition 9.0.707 - نرم افزار آنتی ویروس رایگان AVG

 

نرم افزار آنتی ویروس رایگان AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این اعتماد کرده اند. این نسخه که شما دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود این نرم افزار آنتی ویروس لذت ببرید.

AVG Free Edition 9.0.707 - نرم افزار آنتی ویروس رایگان AVG

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:AVG Free Edition 9,0,707 - نرم افزار آنتی ویروس رایگان AVG, در ساعت 19:54 | |
Avast Internet Security 5.0.377 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت اوست Avast

 

شرکت ALWIL نرم افزار آنتی ویروس قدرتمندی را ارائه میکند که به عنوان راهکاری برای امنیت برای استفاده شخصی و اداری کاربرد دارد. این نرم افزار دارای طراحی عالی کاربردی استثنایی, عملکردی بالا را برای شما به ارمغان می آورد. آنتی ویروس و امنیت اینترنت Avast جایزه پیشرفته ترین آنتی ویروس خود را در آزمایش های AV-Comparatives را بدست آورد.

مجموعه نرم افزار Avast برای حفظ امنیت سیستم شما از هرنوع تهدید ویروسی طراحی شده است. اگر این نرم افزار را همراه دیگر برنامه ها مانند پشتیبانگیری از اطلاعات استفاده کنید، احتمال از دست دادن اطلاعات و ویروسی شدن آنها به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

نرم افزار Avast Internet Security همراه با ضد اسپم و دیوار آتشین داخلی طراحی شده است. فقط کافی است آن را نصب کنید و این نرم افزار در Background از سیستم شما محافظت میکند. لازم نیست کار خاصی انجام دهید، فقط آن را نصب و همه چیز را فراموش کنید.

محافظ Real Time: این ابزار مهمترین ابزار این نرم افزار است و به صورت کاملا فعال است تا از ویروسی شدن سیستم جلوگیری کند. این ابزار به صورت Real Time تمامی کارهای درحال انجام و فایل ها و برنامه های فعال را بررسی میکند. و در صورتی که فایلی اجرا شود آن را بررسی میکند.

Virus Chest: فضای از هارد شما ره به یک پوشه ای با خصوصیات ویژه اختصاص میدهد و تمامی عوامل تحدید کنتده را در آنجا نگهداری میکند. شما می توانید با این فایل ها در این پوشه با مقدار امنیت بیشتر و مقداری محدودیت کار کنید.

فیلتر ضد اسپم Avast: نرم افزار Internet Security این بسته امنیتی مجهز به ضداسپمی است که با وجود آن از ایمیل های اسپم (هرزنامه) جلوگیری میشود. اسپم ها باعت اشغال فضای ایمیل شما شده و حتی باعث کاهش سرعت اینترنت، دسترسی به سرور و شبکه داخلی میشود.

دیوار آتشین: Internet Security دارای دیوار آتشینی است که میتوان آن را بصورت کاملا مستقیم از داخل برنامه Avast کنترل کرد. این دیوار آتشین کلیه ارتباط شما با شبکه بیرونی را کنترل میکند و از خروج اطلاعات حساس ونفوذ دیگران مانند هکرها به سیستم جلوگیری می کند و برپایه دو دستور Allow و Deny کار میکند.

اسکنر Command-line: نرم افزار ashCmd کارایی مانند Avast دارد. موتور اسکن Malware های ناخاسته را شناسایی میکند. به همین دلیل کارایی آن درست مانند اسکن معمولی با خود Avast است. این نوع اسکن دارای پاراکترهای مختلفی است. برای دیدن این پارامترها فایل ashCmd را پیدا و روی آن دابل کلیک کنید. پنجره ای باز شده حاوی اطلاعات در مورد پارامترهای است.

Avast Internet Security 5.0.377 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت Avast

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:Avast Internet Security 5,0,377 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت اوست Avast, در ساعت 19:51 | |
Avira AntiVir Personal 10.0.0.561 - آنتی ویروس آویرا نسخه رایگان

 

استفاده از کامپیوترهای رومیزی در شبکه، امری اجتناب ناپذیر است. این کامپیوترها در معرض تهدیدات امنیتی از طریق اینترنت، ایمیل، دیسکهای USB و ... بوده و در بسیاری از موارد که ویروسها در شبکه قابل پخش هستند، به صورت مضاعف در معرض خطر قرار می گیرند. همچنین کامپیوترهای شبکه، در معرض خطر هکرها بوده و ممکن است اطلاعاتی از آن به سرقت برود و یا اینکه باعث خرابی اطلاعات شوند.

Avira AntiVir® Professional آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.

آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد.

Avira AntiVir Personal 10.0.0.561 - آنتی ویروس آویرا نسخه رایگان

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:Avira AntiVir Personal 10,0,0,561 - آنتی ویروس آویرا نسخه رایگان, در ساعت 18:46 | |
AVG Free Edition 9.0.814 - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

 

نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود آنتی ویروس AVG رایگان لذت ببرید.

AVG Free Edition 9.0.814 - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:AVG Free Edition 9,0,814 - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان, در ساعت 18:42 | |
Avast! Free Antivirus 5.0.545 - دانلود آنتی ویروس Avast رایگان

 

آنتی ویروس رایگان avast یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است.

                        Avast! Free Antivirus 5.0.545 - دانلود آنتی ویروس Avast رایگان

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:Avast! Free Antivirus 5,0,545 - دانلود آنتی ویروس Avast رایگان, در ساعت 18:35 | |
ESET NOD32 Antivirus 4.2.40 Final - دانلود نود 32 آنتی ویروس سریع و قدرتمند

 

ESET NOD32 Antivirus 4 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. . همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در فهرست ها کناری سایت در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

ESET NOD32 Antivirus 4.2.40 Final - دانلود نود 32 آنتی ویروس سریع و قدرتمند

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Antivirus 4,2,40 Final - دانلود نود 32 آنتی ویروس سریع و قدرتمند, در ساعت 18:32 | |
Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی

 

نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 v11.0.0.232 Final نسخه نهایی بالاخره آمد. قدرتمندترین نرم افزار امنیت اینترنت و قوی ترین فایروال بین نرم افزار های امنیتی با امکانات وسیع از تمام کامپیوتر شما در اینترنت و شبکه محلی شما محافظت می کند. نسخه نهایی Kaspersky Internet Security 2011 دارای رابط کاربری جدید و حجم فایل نصب بیشتری است.

در زیر امکانات , مشخصات و مزایای نرم افزار امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final را برایتان شرح می دهیم.

Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:Kaspersky Internet Security 2011 11,0,0,232 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی, در ساعت 18:27 | |
AVG Anti-Virus 2011 11.20 Build 3152 Final - دانلود آنتی ویروس AVG 2011

 

دانلود AVG Anti-Virus پیشنهاد سایت دانلود رایگان به شما است. این آنتی ویروس که حالا در ردیف های اول آنتی ویروس های برتر دنیا قرار دارد خیلی وقت است که نزدیک به 110 میلیون کاربر را در سراسر دنیا از آن خود کرده است. وقت آن رسیده است که آنتی ویروس ای وی جی را نیز امتحان کنید تا قدرت این نرم افزار آنتی ویروس را درک کنید. AVG Anti-Virus 2011 دستخوش تغییراتی شده است که باعث شده از نظر کاربر دوست داشتنی تر به نظر آید و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

AVG Anti-Virus 2011 11.20 Build 3152 Final - دانلود آنتی ویروس AVG 2011

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:AVG Anti-Virus 2011 11,20 Build 3152 Final - دانلود آنتی ویروس AVG 2011, در ساعت 18:23 | |
ESET NOD32 Offline Update 5690 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند.  از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5690 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5690 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنج شنبه 18 آذر 1389 ( 9 December ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5690 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5690 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 18:17 | |
AVG Free Edition 10.0.1188 32-bit - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

 

نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود آنتی ویروس AVG رایگان لذت ببرید.

AVG Free Edition 10.0.1188 32-bit - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:AVG Free Edition 10,0,1188 32-bit - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان, در ساعت 18:13 | |
ESET NOD32 Offline Update 5709 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5709 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5709 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنج شنبه 25 آذر 1389 ( 16 December ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5709 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5709 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 18:10 | |
ESET NOD32 Offline Update 5747 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5747 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5747 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنج شنبه 9 دی 1389 ( 30 December ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5747 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5747 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 18:3 | |
ESET NOD32 Offline Update 5769 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5769 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5769 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ شنبه 18 دی 1389 ( 08 January ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5769 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5769 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:59 | |
ESET NOD32 Offline Update 5832 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5832 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5832 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ 2شنبه 11 بهمن 1389 ( 30 January ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5832 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5832 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:55 | |
ESET NOD32 Offline Update 5871 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5871 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5871 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ 1شنبه 13 بهمن 1389 ( 13 February ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5871 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5871 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:52 | |
ESET NOD32 Offline Update 5925 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5925 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5925 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ جمعه 13 اسفند 1389 ( 4 March ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5925 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5925 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:49 | |
ESET NOD32 Offline Update 5997 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند.  از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5997 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5997 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ چهارشنبه 10 فروردین 1390 ( 30 March ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5997 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 5997 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:44 | |
ESET NOD32 Offline Update 6142 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6142 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6142 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ یکشنبه 1 خرداد 1390 ( 22 May ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6142 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6142 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:38 | |
ESET NOD32 Offline Update 6202 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6202 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6202 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ یکشنبه 23 خرداد 1390 ( 13 June ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6202 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6202 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:32 | |
ESET NOD32 Offline Update 6227 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6227 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6227 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ چهارشنبه 1 تیر 1390 ( 21 June ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6227 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6227 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:16 | |
ESET NOD32 Offline Update 6250 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6250 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6250 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ چهارشنبه 8 تیر 1390 ( 29 June ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6250 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6250 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:12 | |
BitDefender Total Security 2012 15.0.24.788 x86 / x64 - دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی

 

آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی BitDefender Total Security 2012 محافظتی جامع در برابر ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی، حملات فیشینگ و سارقان اطلاعات برای شما فراهم می کند.امکاناتی از قبیل پنهان سازی فایل ها ، تهیه ی نسخه ی پشتیبان آنلاین و ابزارهایی برای بهینه سازی سرعت سیستم، دیوار آتشین قدرتمند و وجود ابزاری برای بهینه سازی و پشتیبان گیری از سیستم ، نمونه امکانات این نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند می باشد.

BitDefender Total Security 2012 15.0.24.788 x86 / x64 - دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی 2012

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:BitDefender Total Security 2012 15,0,24,788 x86 / x64 - دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی , در ساعت 17:7 | |
ESET NOD32 Offline Update 6272 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6272 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6272 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنجشنبه 16 تیر 1390 ( 7 July ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6272 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6272 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 17:3 | |
ESET NOD32 Offline Update 6325 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6325 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6325 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنجشنبه 4 مرداد 1390 ( 26 July ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6325 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6325 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 16:57 | |
ESET NOD32 Offline Update 6356 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6356 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6356 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ شنبه 15 مرداد 1390 ( 6 August ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6356 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6356 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 16:52 | |
ESET NOD32 Offline Update 6429 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6429 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6429 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ جمعه 11 شهریور 1390 ( 2 September ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6429 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در جمعه 23 دی 1390برچسب:ESET NOD32 Offline Update 6429 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4, در ساعت 16:42 | |
ESET NOD32 AntiVirus Smart Security 5.0.93 Final - دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32

 

ESET NOD32 Antivirus 5.0.93 نود 32 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , نرم افزار آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. سایت دانلود Free Download نیز دانلود نود 32 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. همچنین آپدیت آفلاین این نرم افزار آنتی ویروس نیز به صورت مستمر از طریق سایت انتشار داده می شود. همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در فهرست ها کناری سایت در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

ESET NOD32 AntiVirus 5.0.93 - دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:ESET NOD32 AntiVirus Smart Security 5,0,93 Final - دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32, در ساعت 15:8 | |
Norton Internet Security 2012 19.1.0.16 Norton AntiVirus 2012 19.1.0.16 - آنتی ویروس نورتون 2012

 

Norton نام نرم افزار امنیتی است که وظیفه ی حفاظت سریع و قدرتمند در برابر تهدیدات نرم افزارهای مخرب و آنلاین, بدون آن که از سرعت کامپیوتر شما کاسته را بر عهده دارد. Norton دارای دو بسته Internet Security و AntiVirus است که میتوان آن را به عنوان قدیمی ترین و محبوب ترین بسته امنیتی بشمار آورد.این نرم افزار آنتی ویروس Norton و فایروال Norton محصول کمپانی Symantec است. Norton با داشتن آنتی ویروس نورتون قدرتمند برای جستجوی ویروس ها و دیوار آتشی قدرتمند که در بسته Internet Security آن مشاهده میشود میتواند نهایت آرامش را در اینترنت برای شما فراهم کند. این نرم افزار امنیتی بخوبی هرزنامه و ایمیل و خطوط ایمیل را چک میکند تا از اطلاعات سری و مهم شما حفاظت شود و هکر ها و جاسوس ها توانایی نفوذ به سیستم شما را نداشته باشند.
دانلود Norton 2012 شامل یک ویژگی بنام بینش Insight 3.0 است که آخرین نسخه از تکنولوژی منحصر به فرد ارزیابی Norton است که برای شناسایی نرم افزار مخرب و جاسوس افزارها و کرم های اینترنتی بی صدا است و سایت دانلود نرم افزار رایگان به اشتراک گذاشته است. دانلود نورتون این تکنولوژی بخش عظیمی از بسته امنیتی Norton 2012 را برعهده دارد که کاربران برای حفظ امنیت در سیستم خود میتوانند به آن تکیه کنند. بخش دیگر این بسته امنیتی که سورنا 4 نام دارد در هسته آن قرار دارد که توسط خود کمپانی Symantec برای بسته های امنیتی Norton ساخته و وظیفه این بخش چک کردن و کنترل برنامه های در حال اجرا و چک کردن برنامه ها قبل از نصب کردن و هشدار به شما در صورت مخرب و ویروسی بودن آن است لازم بذکر است که این ویژگی اولین بار توسط 2 بسته امنیتی Kaspersky و Norton گسترش یافته است. هم اکنون بوسیله این دو بسته امنیتی میتوانید نهایت امنیت را در سیستم خود ایجاد کنید.

Norton Internet Security 2012 19.1.0.16 Norton AntiVirus 2012 19.1.0.16 - آنتی ویروس نورتون 2012 و فایروال نورتون

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:Norton Internet Security 2012 19,1,0,16 Norton AntiVirus 2012 19,1,0,16 - آنتی ویروس نورتون 2012, در ساعت 15:3 | |
Avira Premium Security Suite 10.2.0.668 Final - آنتی ویروس آویرا و فایروال آویرا نهایی

 

امروزه با گسترش روز افزودن تهدید های رایانه مختلف خصوصا در سطح وب و به منظور محفاظت موثر در برابر حملات هکری و نرم افزار های نفوذگر مخرب به رایانه های مختلف در سرتاسر جهان نیاز به نرم افزارهای امنیتی و دانلود آنتی ویروس که بتوانند بصورت موثر دربرابر انواع این تهدید های روزافزون بخوبی عکس العمل نشان داده و به مقابله با آنها بپردازند، احساس می شود. شرکت آویرا یکی از بهترین و پرآوازه ترین شرکت های امنیتی در زمینه تهیه و تولید برنامه های آنتی ویروس می باشد.
شاید برای شما کاربران هم پیش آمده باشد تا بسته امنیتی را روی سیستم خود نصب کردید ولی چندی بعد شاهد کند شدن سیستم شدید. بسته های امنیتی قدرتمند همانند Kaspersky سرعت سیستم را کند میکنند. اما بسته های امنیتی Avira Premium Security Suite آنتی ویروس آویرا علاوه بر داشتن قدرت، تعاملی در سرعت سیستم ایجاد نمیکند و همچنین در سایت av-comparatives که سایت رده بندی آنتی ویروس ها میباشد بسته امنیتی Avira Premium Security Suite 10 به مراتب بالاتر از آنتی ویروس های Kaspersky و NOD32 قرار دارد.

Avira Premium Security Suite 10.2.0.668 Final - آنتی ویروس آویرا و فایروال آویرا نهایی

دانلود Avira Premium Security Suite بسته امنیتی است که محصول کمپانی آلمانی بنام Avira میباشد. این آنتی ویروس به دلیل اسکنر قدرتمند و سریع و دارا بودن دیوار آتش توانسته کاربران زیادی را نیز به خود وابسته کرده و با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شود. داشتن حالت بازی و آنتی ویروس قدرتمند و جلوگیری از فعالیت جاسوس افزارها و بروز رسانی راحت و بی دردسر از قابلیت های این بسته امینتی میباشد. این بسته با دارا بودن ابزار امنیتی قدرتمند براحتی میتواند امنیت کامل را برای سیستم شما فراهم کند

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:Avira Premium Security Suite 10,2,0,668 Final - آنتی ویروس آویرا و فایروال آویرا نهایی, در ساعت 14:32 | |
AVG Anti Virus Internet Security 2012 12.0.1831.4535 Final x86 x64 - آنتی ویروس AVG و فایروال

 

دانلود AVG 2012 یکی از بسته های امنیتی قدیمی و صاحب نام است که با بیش از 100 میلیون کاربر توانسته در میان بسته های امنیتی قدرتمند جایگاه خوبی را برای خود کسب کند. AVG Anti-Virus Professional 2012 و AVG Internet Security 2012 Free نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریع تر، هوشمند تر و امن تر شده اند و سرعت کامپیوتر شما را بسیار اندک نسبت به دیگر رقبا پایین می آورند. شما می توانید با داشتن دیوار آتشی قدرتمند به صورت امن در اینترنت خرید کنید و به کار های بانکی خود برسید بدون اینکه نگران دزدیدن کارت اعتباری خود باشید، این به دلیل هسته جدید AVG ای وی جی به نام Identity Protection technology است که در بسته Internet Security بیشتر به آن توجه شده و قادر است جلوی ویروس ها را بگیرد.
با Anti-Rootkit از ارور های پیچیده که در ویندوز به وجود می آید و امنیت را به شدت مختل می کند را فیکس می کند تا سیستم شما به هیچ مشکلی بر نخورید. شما می توانید AVG خود را با System Tools به طور پیشرفته تغییر دهید و بتوانید با همه جای AVG آشنا شوید. اما چیزی که AVG 2012 بهبود یافته قابلیت جدیدی به نام Game Mode که با آن شما می توانید در عین اینکه از امنیت سیستم مطمئن باشید بازی کنید، بدون احساس اینکه بر روی سیستم عامل شما آنتی ویروس نصب است
.

AVG Anti Virus Internet Security 2012 12.0.1831.4535 Final x86 x64 - آنتی ویروس AVG و فایروال

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:AVG Anti Virus Internet Security 2012 12,0,1831,4535 Final x86 x64 - آنتی ویروس AVG و فایروال, در ساعت 14:12 | |
Avira Antivirus Premium 2012 Avira Internet Security 2012 12 - آنتی ویروس آویرا 2012 و فایروال آویرا

 

امروزه با گسترش روز افزودن تهدید های رایانه مختلف خصوصا در سطح وب و به منظور محفاظت موثر در برابر حملات هکری و نرم افزار های نفوذگر مخرب به رایانه های مختلف در سرتاسر جهان نیاز به نرم افزار های امنیتی و دانلود آنتی ویروس که بتوانند بصورت موثر در برابر انواع این تهدید های روز افزون بخوبی عکس العمل نشان داده و به مقابله با آنها بپردازند، احساس می شود. شرکت آویرا Avira 2012 یکی از بهترین و پرآوازه ترین شرکت های امنیتی در زمینه تهیه و تولید برنامه های دانلود Avira آنتی ویروس Avira می باشد.
شاید برای شما کاربران هم پیش آمده باشد تا بسته امنیتی را روی سیستم خود نصب کردید ولی چندی بعد شاهد کند شدن سیستم شدید. بسته های امنیتی قدرتمند سرعت سیستم را کند میکنند. اما بسته های امنیتی Avira Premium Security Suite آنتی ویروس آویرا علاوه بر داشتن قدرت، تعاملی در سرعت سیستم ایجاد نمیکند و همچنین در سایت av-comparatives که سایت رده بندی آنتی ویروس ها میباشد بسته امنیتی آنتی ویروس Avira Premium Security Suite به مراتب بالاتر از دانلود آنتی ویروس های Kaspersky و NOD32 قرار دارد و توانسته رتبه جالبی را در دانلود Avira کسب میکند.

Avira Antivirus Premium 2012 Avira Internet Security 2012 12 - آنتی ویروس آویرا 2012 و فایروال آویرا 2012

 

دانلود اویرا Avira Antivirus Premium 2012 به دلیل داشتن پوسته قدرتمند و اسکنر قوی و سریع توانسته کاربران زیادی را نیز به خود وابسته کند و با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا به رسمیت شناخته و دانلود آویرا شود در نسخه آنتی ویروس شما میتوانید ویروس ها، تروجان ها، برنامه های ناخواسته را از بین ببرید و از بوجود آمدن خطرات احتمالی دیگر که امنیت سیستم را تهدید میکند جلوگیری کنید همچنین داشتن حالت بازی و آنتی ویروس قدرتمند با ماژول های خاص برای نصب و حذف افزونه ها و جلوگیری از فعالیت جاسوس افزارها و بروز رسانی راحت و بی دردسر از قابلیت های بسته امینتی Avira Internet Security 2012 میباشد.
دیوار آتش این این نرم بسته امنیتی Avira 2012 در مقابل نرم افزار های امنیتی دیگر دارای قدرت بالایی است که با شناسایی دقیق صفحات اینترنتی تبلیغاتی آن ها را بلاک میکند همچنین اسکن کردن پیاپی ایمیل های دریافتی و جلوگیری از اسپم ها و چک کردن خطوط POP3 و HTML میتواند آرامشی کامل برای شما را در محیط اینترنت فراهم کند. این بسته با دارا بودن ابزار امنیتی قدرتمند براحتی میتواند نیاز امنیتی سیستم شما را تامین کند.

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:Avira Antivirus Premium 2012 Avira Internet Security 2012 12 - آنتی ویروس آویرا 2012 و فایروال آویرا, در ساعت 14:7 | |
TrustPort Antivirus 2012 TrustPort Internet Security 2012 12.0.0.4828 - آنتی ویروس تراست پورت 2012

TrustPort نام یکی از نرم افزار های امنیتی آنتی ویروس TrustPort و فایروال TrustPort قدرتمند است که میتواند امنیت را در سیستم شما برقرار کند. این نرم افزار امنیتی حدود 3 الی 4 سالی که بصورت پیشرفته پا به عرصه تولید نرم افزار امنیتی گذاشته روند خوبی را داشته و توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود کند. با تراست پورت شما به کمک ابزار Totalprotection میتوانید از امنیت سیستم خود در برابر تهدیدات تروجان, کرم ها و تهدیدات آنلاین دفاع کنید.
آنتی ویروس TrustPort همچنین تشخیص ویروس ها و جاسوس افزار ها و مبارزه در برابر ورود هکر ها و از قابلیت های TrustPort میباشد. بازرسی برنامه ها که یک ابزار جدید در بسته TrustPort Internet Security 2012 میباشد و چک کردن متداول ایمیل ها و فراهم ساختن محیطی امن در اینترنت با دیوار آتش قدرتمند میتواند مورد توجه قرار گیرد. اما یکی از قابلیت های خاص دیگر این نرم افزار TrustPort 2012 قابلیت Portable antivirus یا همان قابل حمل بودن آن است که شما براحتی میتواند این بسته امنیتی را بصورت قابل حمل در فلش دیسک و یا دیسک های سرد دیگر همراه خود داشته باشید

 

              TrustPort Antivirus 2012 TrustPort Internet Security 2012 12.0.0.4828 - آنتی ویروس تراست پورت 2012 و فایروال

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:TrustPort Antivirus 2012 TrustPort Internet Security 2012 12,0,0,4828 - آنتی ویروس تراست پورت 2012, در ساعت 14:2 | |
Kaspersky Virus Removal Tool 11.0.0.1245 11 2011 - دانلود آنتی ویروس کسپراسکی حذف ویروس

Kaspersky Virus Removal Tool

یکی از نرم افزار های آنتی ویروس تشخیص حذف ویروس ها تروجان ها و جاسوس افزار ها است که توسط آزمایشگاه قوی کسپراسکی طراحی و ارائه شده است. Kaspersky Virus Removal Tool بیشتر در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که حتی آنتی ویروسی توسط ویروس ها قابل نصب نیست و یا به اندازه کافی قدرت کافی برای برقراری امنیت در سیستم را ندارد. نرم افزار کسپراسکای به گونه ای طراحی شده است که در کمترین زمان ممکن با قدرت بالا و بصورت مستقیم میتواند انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، نرم افزارهای جاسوسی و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، همه انواع Rootkit ها را از بین ببرد.

                  Kaspersky Virus Removal Tool 11.0.0.1245 11 2011 - دانلود آنتی ویروس کسپراسکی حذف ویروس 

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:Kaspersky Virus Removal Tool 11,0,0,1245 11 2011 - دانلود آنتی ویروس کسپراسکی حذف ویروس, در ساعت 13:55 | |
Avira Antivir Rescue System 18.11.2011 - نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی

 

دیسک نجات آنتی ویروس آویرا

این دیسک نجات بر مبنی سیستم عامل لینوکس نوشته شده و شما میتواند از آن در سیستم های که بر اثر ویروسی شدن، آنتی ویروس بر روی آن ها نصب نمیشود استفاده کنید. دیسک نجات تنها با دو کلیک نصب و فعال میشود و قابل حمل بر روی فلش دیسک و رایت روی دیسک های سی دی و دی وی دی است. با نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی شما میتواند سیستم خود را اسکن کنید تا تروجان و جاسوس افزار ها را از بین ببرید. همچنین اسکن و کنترل امنیت در حالت بوت سیستم از ویژگی های این دیسک نجات است که شما میتواند در مواقعی که سیستمتان بصورت جدی و شدید مورد حمله ویروس ها قرار گرفته استفاده کنید و سیستم خود را نجات دهید.

Avira Antivir Rescue System 18.11.2011 - نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی

 

 

 

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند.

http://img4up.com/up2/02301274540125976345.gif
ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط hidden در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:Avira Antivir Rescue System 18,11,2011 - نرم افزار آویرا نجات سیستم ویروسی,دانلود نرم افزار,دانلود انتی ویروس, دانلود رایگان,ویروس کش, در ساعت 13:44 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ برنامه ها و نرم افزار ها را از سایت ها با حفظ منبع جمع آوری میکند
آرشيو
بهمن 1390
دی 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
hidden
لينكستان
عکس HD
مريلا
زندگی
بهترین سایت تفریحی_عمومی
alone
دنیای بازی های من
SHOP DRAIVER
iclass & hivion
موزیک کده
سرزمین سرگرمی
آشیانه دانلود
هر چی که بخوای
اخبار IT
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند

عزیز دلم برای تبادل لینک تابلوی اطلاعات را یه نگاه بنداز

دمت گرم





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خدمات وبلاگ نویسان ایران
موزیک کده
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , download-21.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com